سوال های متداول درباره هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : elham

قیمت هتل کلاب سرا آنتالیا؟

هتل کلاب سرا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و دارای 540 اتاق و سوییت می باشد. هتل کلاب سرا در سال 2007 مورد بازسازی قرار گرفته و به شکل امروزی درآمده است. در فاصله 12 کیلومتری از این هتل مرکز آنتالیا و همچنین در فاصله 9 کیلومتری از آن فرودگاه آنتالیا واقع شده است. خدمات این هتل برای میهمانان به صورت UALL می باشد.

 از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به لابی، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، تنیس، استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ، اتاق بازی های کامپیوتری، سرویس نگهداری از کودکان و... اشاره نمود.

 می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کلاب سرا آنتالیا بازدید نمایید.


هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چطوره؟

هتل دلفین دیوا پرمیر در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای Delphin در ترکیه است. در این هتل مجموعا 390 اتاق برای میهمانان وجود دارد و شامل خدمات UALL می باشد. مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه از این هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. هتل دلفین دیوا در سال 2004 میلادیدر زمینی به مساحت 24000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 5 آسانسور شیشه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل دارای استخری زیبا در میان باغ هایی از درختان مدیترانه ای می باشد.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، بالکن، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، امکانات باربی کیو، کتابخانه، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، استخر، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی و استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ و وان آب داغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بازدید نمایید.


امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا؟

هتل کروانسرای لارا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا دارای 407 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. مرکز شهر آنتالیا در فاصله 12 کیلومتری از این هتل و فرودگاه آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری از آن واقع شده است. یکی از امکانات این هتل برخوردار بودن از 11000 متر ساحل اختصاصی برای میهمانان خود می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بوفه، بار، کتابخانه، باغ، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، استخر سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فروشگاه، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، وان آب داغ، تنیس، مینی گلف و... اشاره نمود.

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کروانسرای لارا آنتالیا بازدید نمایید.


امکانات هتل لارا پارک آنتالیا؟

هتل لارا پارک در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل از 4 ساختمان جدا از هم و مجموعا 472 اتاق برای رفاه میهمانان برخوردار می باشد. فرودگاه آنتالیا در فاصله 8 کیلومتری از هتل و مرکز شهر در فاصله 12 کیلومتری از آن واقع شده است. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی می باشدو در فاصله 100 متری از ساحل واقع شده است.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به استخر روباز، صرافی، اتوکشی، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، تهویه، بار، گاوصندوق، آسانسور، بوفه، ساحل اختصاصی و ... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل لارا پارک آنتالیا بازدید نمایید.


امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا؟

هتل پرتو بلو در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل از دو ساختمان با 346 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل پرتو بلو در ساحل کنیالت، یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه و در دامنه کوه های "بیدلر" احداث شده است. مرکز تفریحی آنتالیا در فاصله 8 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، آسانسور، بار، کافه، دیسکو، کلاب، صندوق امانات،رستورانی، سالن استراحت، سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی،خدمات پزشکی ،کلاب‌ شبانه، آرایشگاه، بوتیک، سوپرمارکت و اتاق کنفرانس، سینما،اینترنت بی‌سیم، پارکینگ و ... اشاره نمود.

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل پورتو بلو آنتالیا بازدید نمایید. 


 کیفیت هتل لتونیا ریزورت آنتالیا؟

هتل لتونیا ریزورت در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در مجموع از 247 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل لتونیا در منطقه بلک واقع شده است. این هتل در فضایی سرسبز و همچنین در کنار ساحل قرار گرفته است. فرودگاه آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری از این هتل قرار دارد. از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به سالن کنفرانس، سونا جکوزی، خدمات پزشک، صرافی، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز گلف و پینگ پنگ، بوفه صبحانه، استخر، سالن بدنسازی، حمام ترکی، زمین تنیس و ... اشاره داشت.

 می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل لتونیا ریزورت آنتالیا بازدید نمایید. 


قیمت هتل اورنج کانتی آنتالیا؟

هتل اورنج کانتی در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل یکی از محوب ترین هتل در میان مسافران تور آنتالیا می باشد. معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده است. استخر این هتل 5000 هزار متر مربع وسعت دارد. در فاصله 45 دقیقه ای از این هتل فرودگاه آنتالیا واقع شده است. هتل اونج کانتی در مجموع از 512 اتاق و سوییت برخوردار است. این هتل در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.

از امکانات این هتل برای تور آنتالیا 94 می توان به مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه و سالن زیبایی، ماساژ، ساحل و پلاژ اختصاصی، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودکان، لاندری و صندوق امانات، رستوران، بار، کافی شاپ، دو سالن بدنسازی، پارک آبی، سونا و جکوزی، غواصی، موج سواری، قایق رانی با کانو، حمام ترکی و بخار، زمین تنیس، پرتاب دارت، پینگ پنگ و... اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل اورنج کانتی آنتالیا بازدید نمایید.


 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سوال های متداول درباره هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: